BRANDING
to proces budowania silnej marki –brandu oparty na strategii marki , pozytywnym wizerunku firmy i skutecznej reklamie. Kluczowe słowa to: świadomość marki,strategia marki, wizerunek firmy,skuteczna reklama.
BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI
Branding to proces budowania silnej marki-brandu oparty na strategii marki, wizerunku firmy i skutecznej reklamie. To zbiór metod marketingowych, które pozwalają na kreowanie marki i utrwalanie faktu jej istnienia wśród klientów. Spójność i konsekwencja w budowaniu brandu zdecydowanie wpływają na jego rozpoznawalność wśród grupy docelowej.
Brand to produkt, usługa, która wyróżnia się na tle innych konkurencyjnych marek. Jest on łatwo rozpoznawalny, ponieważ sam przekaz jak i jego forma przedstawienia jest na tyle charakterystyczna i wartościowa dla Klientów, że wiążą oni z nim konkretne emocje, a tym samym odróżniają tę konkretną markę od pozostałych.
Kluczowe słowa: świadomość marki, strategia marki, wizerunek firmy, skuteczna reklama.